1. პროექტის სახელწოდება: წყალი ბუნებაში.
2. პროექტის მთავარი იდეა: მოვიხმაროთ წყალი რაციონალურად.
3. პროექტის აქტუალურობა: წყალი ერთ-ერთი და არსებითი რამ არის სიცოცხლი- სათვის, ამიტომ იგი გონივრულად მოხმარებასა და გაფრთხილებას საჭიროებს.
4. პროექტის მიზანი: მოსწაავლებს გამოუმუშავდეს წყალზე მზრუნველობითი დამოკიდებულება,შეძლოს ინფორმაციის მოძიება და დამუშავება სხვადასხვა წყა-
როებიდან. შეძლონ გარკვევა, თუ რატომ მიიჩნევა წყალი ,, სიცოცხლის წმინდა დასაბამად,, რა როლა ასრულებს წყალი მცენაარების და ადამიანების ცხოვრებაში.
გაარკვიონ წყლის დაბინძურების ძირითადი მიზეზები.
5. მონაწილეთა ასაკი: 13-14 წელი ( მეშვიდე კლასი)
6. ვადები: 2014 წელი თებერვალი.
7.მოსალოდნელი შედეგები:ბუნებაში ეწსპერიმენტალური დაკვირვების შედეგად გა-
დაღებული სურათები და ვიდეო მასალა, გარკვეული ცხრილები და დიაგრამები
წყლის ეკოლოგიური მდგომარეობის შესახებ.
8. პროექტისათვის საჭირო რესურსები: ექსკურსიის მოწყობა ბუნებაში, ცდების ჩატარება წყალზე დაკვირვების მიზნით, ინტერნეტიდან იმფორმაციის მოპოვება.
9. პროექტის მსვლელობა, აქრიობები: სხვადასხვა ინფორმაციაზე დაყრდნობით და დაკვირვების შედეგად მოსწაავლები გაარკვევენრა როლს ასრულებს წყალი ბუნებაში.
10. საგნებთან კავშირი:მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ უნარ-ჩვევებს ბიოლოგიაში, ქიმიაში, ფიზიკაში, გეოგრაფიაში.
11. პროექტის ხელმძღვანელი მაია ტყაბლაძე
12. tyabladzzemaia@gmail.com
13. maiatyabladze.blogspot.com
2. პროექტის მთავარი იდეა: მოვიხმაროთ წყალი რაციონალურად.
3. პროექტის აქტუალურობა: წყალი ერთ-ერთი და არსებითი რამ არის სიცოცხლი- სათვის, ამიტომ იგი გონივრულად მოხმარებასა და გაფრთხილებას საჭიროებს.
4. პროექტის მიზანი: მოსწაავლებს გამოუმუშავდეს წყალზე მზრუნველობითი დამოკიდებულება,შეძლოს ინფორმაციის მოძიება და დამუშავება სხვადასხვა წყა-
როებიდან. შეძლონ გარკვევა, თუ რატომ მიიჩნევა წყალი ,, სიცოცხლის წმინდა დასაბამად,, რა როლა ასრულებს წყალი მცენაარების და ადამიანების ცხოვრებაში.
გაარკვიონ წყლის დაბინძურების ძირითადი მიზეზები.
5. მონაწილეთა ასაკი: 13-14 წელი ( მეშვიდე კლასი)
6. ვადები: 2014 წელი თებერვალი.
7.მოსალოდნელი შედეგები:ბუნებაში ეწსპერიმენტალური დაკვირვების შედეგად გა-
დაღებული სურათები და ვიდეო მასალა, გარკვეული ცხრილები და დიაგრამები
წყლის ეკოლოგიური მდგომარეობის შესახებ.
8. პროექტისათვის საჭირო რესურსები: ექსკურსიის მოწყობა ბუნებაში, ცდების ჩატარება წყალზე დაკვირვების მიზნით, ინტერნეტიდან იმფორმაციის მოპოვება.
9. პროექტის მსვლელობა, აქრიობები: სხვადასხვა ინფორმაციაზე დაყრდნობით და დაკვირვების შედეგად მოსწაავლები გაარკვევენრა როლს ასრულებს წყალი ბუნებაში.
10. საგნებთან კავშირი:მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ უნარ-ჩვევებს ბიოლოგიაში, ქიმიაში, ფიზიკაში, გეოგრაფიაში.
11. პროექტის ხელმძღვანელი მაია ტყაბლაძე
12. tyabladzzemaia@gmail.com
13. maiatyabladze.blogspot.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий