გაკვეთილის გეგმა

1.



2.


3.


4.





5.












6.



7.



8.



9.
გაკვეთილის გეგმა



სწავლების საფეხური

მოსწავლეთა რაოდენობა

გაკვეთილის მნიშვნელობა
აქტუალობა



გაკვეთილის გეგმები და შედეგები









წინასწარი ცოდნა



შეფასების საგანი და პროცედირები


სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები

გაკვეთილის მსვლელობა
ცვალებადობა, მემკვიდრული ცვალებადობა, მემკვიდრული დაავადებები.


მე-9 კლასი


32 მოსწავლე


ეს გაკვეთილი ხელს უწობს მოსწავლეს ცოდნისა და უნარ-ჩვევების დაუფლებაში, ცოდნის ინტეგრირებაში.მოსწავლეს შუძლია ჩამოაყალიბოს მემკვიდრეობის კანონები და იმსჯელოს ცვალებადობის ფორმებზე.


მოსწავლემ შეძლოს მემკვიდრული ცვალებადობის სხვადასხვა ფორმის მიზეზისა და შედეგის ახსნა, ივარაუდოს ამ ცვლილებების შედეგად განვითარებული ზოგიერთი დაავადების ნიშნები, შეადგინოს ანკეტა ქრომოსომული დაავადების მქონე, მაგ. დაუნის სინდრომით ადამიანთა მიმართ საზოგადოების დამოკიდებულების შესასწავლად. აღწერს ზოგიერთი გენეტიკური დაავადების მემკვიდრეობის ხასიათს. აგროვებს და წარმოადგენს მასალას მათი პროფილაქტიკის ან მკურნალობის პერსპექტივის შესახებ.

მოსწავლემ უნდა იცოდეს განვლილი მასალა, რომ ამ გაკვეთილის ამოცანები წარმატებით შეასრულოს.(მონოჰიბრიდული და დიჰიბრიდული შეჯამება).

აქტოვობები, მოსწავლეთა ორგანიზება, საშიანაო დავალების შემოწმება,ჩართულობა(მთელი კლასი).


სკოლის სახელმძღვანელო, ტესტები, კომპიუტერი, პროექტორი, დაფა, ცარცი, რვეული, ტაბულები.


დროის განაწილება:
საშინაო დავალების შემოწმება -10წთ
ახალი მასალის წარდგენა -20წთ
დისკუსია -15წთ
საშინაო დავალება
მოსწავლეთა ორგანიზება --- მთელი კლასი





Комментариев нет:

Отправить комментарий